Najczęściej zadawane pytania
Rozpoczęcie współpracy i aspekty formalne
-
Jak rozpocząć współpracę z PolZoo?Wystarczy, że zarejestrujesz się jako firma tutaj
-
Czy konieczne jest podpisanie odrębnej umowy, a jeśli tak, to na jakich warunkach?Nie, nie jest wymagane podpisanie odrębnej umowy. Wystarczy zarejestrować się jako firma.
- Czy oferujecie wsparcie przy integracji?
Tak, pogamy naszym klientom w integracji przez XML/CSV oraz APi -
Czy jest możliwość współpracy jako działalność nierejestrowana?Niestety nie, do rozpoczęcia współpracy wymagana jest posiadanie działalności gospodarczej.
-
Czy muszę zapłacić za dostęp do oferty w XML?Nie, w porównaniu do konkurencji nasza oferta w XML jest zupełnie darmowa.
Finanse i opłaty
-
Jakie są koszty dostawy i kto je ponosi?Koszty dostawy pokrywa klient, chyba że warunki umowy stanowią inaczej.
-
Jakie formy płatności akceptujecie?Szybkie płatności, Blik, Przelewy i wiele więcej.
-
Czy mogę liczyć na rabaty przy większych wolumenach zamówień?Oferujemy grupy rabatowe dla sklepów generujących stały obrót.
- Jak często są wystawiane faktury? Czy mogą Państwo wystawiać faktury zbiorcze?
Faktury wystawiamy standardowo raz w miesiącu. Na życzenie klienta istnieje również możliwość przygotowania faktur zbiorczych.
-
Czy oferujecie kredyt kupiecki?Tak, oferujemy kredyt kupiecki dla klientów z wypracowanym stałym obrotem.
Realizacja zamówień i logistyka
-
Jak wygląda proces realizacji zamówień?Klient zamawia produkt u ciebie na stronie, ty zamawiasz to samo u nas po lepszej cenie, a my wysyłamy to do twojego klienta, możesz też zintegrować się z nami przez API.
-
Czy na przesyłce będzie widoczne moje logo lub dane sklepu?Nie, ale zapewniamy pełną anonimowość, i na naszej etykiecie będzie napisane "MAGAZYN WYSYŁKOWY".
-
Jak szybko realizujecie zamówienia?W dniu roboczym realizacja zamówienia trwa do 24h. Aby mieć gwarancję, że paczka zostanie wysłana tego samego dnia, sugerujemy wprowadzenie go do godziny 12:00.
-
Z jakimi firmami kurierskimi współpracujecie?Współpracujemy z Inpost kurier, Inpost Paczkomaty oraz FedEx
-
Czy realizujecie zamówienia międzynarodowe?Na ten moment niestety nie.
-
Co ile aktualizujecie swoje stany magazynowe?Stany magazynowe aktualizujemy co 30 minut.
Reklamacje, zwroty i bezpieczeństwo przesyłek
-
Jak wyglądają procedury reklamacyjne i zwrotowe? Kto zajmuje się obsługą zwrotów i jak jest to finansowane?Obsługą reklamacji i zwrotów zajmujemy się my. Na ten moment nie pobieramy opłat za zwroty.
-
Jak wygląda kwestia zwrotów?Zwrot klienta może trafiać zarówno do nas, jak i do ciebie.
-
Jak wygląda procedura w przypadku zaginięcia paczki lub uszkodzenia produktu w transporcie?W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia paczki składamy reklamację u przewoźnika i zwracamy koszty klientowi lub wysyłamy nowy produkt.
Asortyment i jakość produktów
-
Czy posiadacie certyfikaty lub atesty produktów, w szczególności karm i akcesoriów?Tak, karmy które posiadamy w ofercie posiadają certyfikaty.
-
Czy oferujecie produkty różnych marek, w tym marek premium lub specjalistycznych?Tak, w naszej ofercie jest wiele marek zarówno premium, jak i specjalistycznych.
-
Jak często aktualizowane są dane o dostępności produktów?Dane o dostępności produktów są aktualizowane co 30 minut
-
Czy dostarczacie pliki XML/CSV z ofertą produktową?Tak, posiadamy plik XML z pełną ofertą aktualizowaną co 30 minut.
Kontakt i wsparcie
-
Czy mogę kontaktować się z dedykowaną osobą (opiekunem handlowym) w sprawie pilnych kwestii lub problemów?Tak, w razie pilnych kwestii lub problemów posiadamy infolinię 8-16 pod numerem 884 513 886 oraz adres email do korespondencji.
-
Jakie kanały komunikacji udostępniacie swoim partnerom?Komunikacja odbywa się mailowo, w razie pilnych problemów posiadamy infolinię 8-16. pod numer 884 513 886.